زیر بنای پوست ما چیست؟
نوشته شده توسط : سعید

زیره های مختلف چیست؟
سه ته رنگ سنتی وجود دارد: گرم ، خنک و خنثی. زیر رنگ گرم از هلو تا زرد و طلایی است. برخی از افراد با ته رنگ گرم نیز پوستی آرام دارند. ته رنگهای سرد شامل رنگ های صورتی و مایل به آبی است.

اگر ته رنگی خنثی دارید ، این بدان معناست که رنگ زیرین شما تقریباً یک رنگ با رنگ پوست واقعی شماست.

توجه به این نکته مهم است که رنگ زیرین شما همان رنگ طبیعی یا رنگ پوست برهنه شما قبل از استفاده از پایه یا آرایش دیگر نیست. حتی منصفانه ترین پوست می تواند ته رنگ گرم داشته باشد و پوست تیره نیز دارای رنگهایی خنک است.

به همین دلیل است که تطبیق محصول با رنگ پوست می تواند هنگام انتخاب آرایش مشکل ساز شود - این معمولاً با رنگ های طبیعی که دقیقاً در زیر سطح پوست شما قرار ندارند مخلوط نمی شود.
چگونه می توانم تشخیص دهم که کدام یک هستم؟
تعیین ته رنگ پوست می تواند در راحتی خانه شما انجام شود. این تعیین را می توانید با استفاده از هر یک از تست هایی که در زیر بیان می کنیم ، انجام دهید.

اما اگر هنوز گیر کرده اید ، به متخصص زیبایی خود مراجعه کنید یا با یک متخصص زیبایی در پیشخوان زیبایی مانند Ulta یا Clinique مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا ته رنگ خود را شناسایی کنید و حتی ممکن است بتوانند سایه های مختلف محصول را تغییر دهند تا زمانی که مطابقت ایده آل خود را پیدا کنید.

1. رگهای خود را بررسی کنید
اگر می توانید رگ های خود را ببینید ، ممکن است بتوانید از رنگ آنها برای شناسایی ته رنگ خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر رگهای شما به نظر سبز رنگ است ، ممکن است ته رنگ گرم داشته باشید. افرادی که دارای رگهایی به رنگ آبی یا بنفش هستند معمولاً ته رنگ سردتری دارند. اگر ته رنگ خنثی دارید ، ممکن است رگهای شما بی رنگ به نظر برسند یا با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.

2. جواهرات خود را ارزیابی کنید
بسیاری از افراد به دلیل نوع ظاهری که در برابر پوستشان است بیشتر به سمت جواهرات نقره یا طلا جلب می شوند. اگر از نوع طلای زرد سنتی روی پوست خود خوشتان می آید ، به احتمال زیاد ته رنگ گرم یا زیتونی خواهید داشت. نقره ، پلاتین و رزگلد تمایل دارد که در زیر رنگ های خنک تر چاپلوس تر به نظر برسد. اگر تمایل دارید که هم از نظر نقره ای و هم از رنگ طلایی زیبا به نظر برسید و انتخاب خود را بیشتر از رنگ پوست روی لباس خود قرار دهید ، ممکن است ته رنگی خنثی داشته باشید.

3. چیز خنثی را بریزید
لباس های رنگ خنثی نیز می توانند زیر بنای شما را نشان دهند. رنگ سفید واقعی تمایل به ته رنگ زیر رنگ های خنک دارد ، در حالی که ته رنگ های گرم در رنگ سفید سفید بهتر به نظر می رسند. ته رنگ های گرم نیز تمایل به تکمیل رنگ های قهوه ای دارند ، در حالی که رنگ های خنک تر در رنگ سیاه به نظر می رسند. مانند زیورآلات ، اگر ته رنگی خنثی دارید ، می توانید تمام رنگها را بپوشید و تأثیری در ظاهر کلی شما نداشته باشد.

4. به رنگ چشم و مو خود فکر کنید
اگرچه ممکن است با رنگ های مختلف رنگ مو و سایه چشم بازی کنید ، اما رنگ طبیعی چشم و مو شما می تواند بینش های زیرین شما را ارائه دهد. رنگهای پلاتینی و خاکستری متمایل به ته رنگهای سردتر هستند ، در حالی که رنگهای چوب ماهون و طلایی اگر ته رنگ گرم تری داشته باشید بهتر به نظر می رسند. اگر تصمیم دارید رنگ موی جدیدی را تعیین کنید ، این همه اطلاعات مهم است.

5. در نظر بگیرید که چگونه خورشید بر روی پوست شما تأثیر می گذارد
مهم نیست که چه ته رنگی دارد ، استفاده از ضد آفتاب مهم است. هنوز هم ، دانستن نحوه واکنش پوست شما در برابر آفتاب نیز می تواند به تعیین ته رنگ شما کمک کند. اگر ته رنگی مطبوع دارید ، به راحتی می توانید آفتاب سوختگی پیدا کنید و شاید بیشتر اوقات ضد آفتاب بزنید. اگر برنزه می شوید اما به نظر می رسد هرگز نسوزید ، ممکن است ته رنگ گرم داشته باشید.

6. به دنبال زنگ های خاکستری یا خاکستری باشید
اگر پوست شما خاکستر یا خاکستری به نظر می رسد ، می توانید رنگ زیتون طبیعی داشته باشید. این امر به اندازه گرم ، خنک یا خنثی معمول نیست ، بلکه در عوض ترکیبی از زیر رنگ است. پوست زیتون دارای ته رنگ طبیعی و گرم در کنار رنگ سبز است ، زیره ای که فقط برای پوست زیتون خاص است. اگر پوست زیتونی دارید ، ممکن است متوجه شوید که رنگ های خاصی در هر سه زیر رنگ متناسب با پوست شما است.

این برای بنیاد شما چه معنی دارد
هنگامی که زیر بناهای خود را شناختید ، می توانید به سمت انتخاب پایه مناسب برای پوست خود پیش بروید. اما با توجه به تعداد خطوط و انواع پی ، هنوز هم ممکن است آزمایش و خطایی انجام شود. هر مارک پایه کمی متفاوت خواهد بود ، بنابراین سایه ایده آل شما ممکن است در خطوط مختلف متفاوت باشد.

اگر گزینه موجود است ، به فروشگاه زیبایی محلی خود بروید و ببینید آیا یک همکار می تواند به شما کمک کند سایه های مختلف را تغییر دهید. اگر قبلاً در یک مارک تجاری مطابقت داشته باشید ، ممکن است آنها بتوانند بهترین مطابقت را در یک خط تولید دیگر توصیه یا شناسایی کنند.

ته رنگ باحال
یک زیر بنای سرد در بطری کمی صورتی به نظر می رسد. از پایه های مایل به زرد پرهیز کنید ، زیرا این باعث می شود که رنگ های خنک پوست پایین تر به نظر برسد.

ته رنگ گرم
ته رنگ های گرم با پایه ای که کمی زرد است ، بهتر به نظر می رسند.

ته رنگ بی طرف
افرادی که دارای ته رنگ خنثی هستند تمایل دارند که در پایه هایی که بیش از حد زرد یا صورتی نیستند ، ظاهر بهتری داشته باشند. در عوض ، به دنبال ترکیبی از هر دو باشید - یک پایه هلو می تواند برای تن های خنثی به خوبی کار کند.

ته رنگ زیتون
اگر ته رنگ زیتون دارید ، معمولاً رفتن به یک پایه گرم (زرد) اشتباه است. در عوض ، به دنبال یکی با کمی رنگ طلایی باشید.
یک فونداسیون پایه عالی برای همه رنگ های سرگرم کننده ای است که بعد در برابر پوست خود قرار می دهید. به عنوان یک قانون کلی ، بارزترین رنگهای شما باید به صورت لباس ، رژ لب و سایه چشم باشد. بهتر است رژگونه و برنزر را "بی طرف" نگه دارید. ملاحظات دیگری نیز بر اساس زیر بنای خود شما وجود دارد.

ته رنگ باحال
اگر ته رنگی خنک دارید ، به رنگ های صورتی و سبز و همچنین بنفش و قرمزهایی که رنگ صورتی دارند ، بچسبانید. به عنوان مثال ، رنگ تمشک را بیش از رنگ ماشین آتش نشانی انتخاب کنید.

ته رنگ گرم
اگر ته رنگی گرم داشته باشید ، پالت رنگی شما دقیقاً برعکس دوستان زیرین و سرد شما خواهد بود. رنگ های زرد ، طلایی و هلو در برابر پوست شما بسیار زیبا به نظر می رسند.

ته رنگ بی طرف
همانطور که انتظار می رود ، ته رنگ های خنثی می توانند رنگ های خنثی را به خوبی از بین ببرند. آنها همچنین در پالت های رنگی گرم و گرم خوب به نظر می رسند.

ته رنگ زیتون
ته رنگ زیتون در رنگ های خاکی و همچنین طلایی و سبز بسیار زیبا به نظر می رسد. مراقب پالت های رنگ گرم باشید ، زیرا باعث می شود پوست شما بیش از حد زرد به نظر برسد.

 

لینک کوتاه: https://is.gd/tdEukM




:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: